maanantai 1. joulukuuta 2014

Mihin kaikkeen ihminen ryhtyykään....

Ei varmaan ole kaikki kuulat kohdallaan tai sitten mä tykkään elää rotkon reunalla,
mutta tulipa ilmoittauduttua JyJuun.

Eli huhtikuun loppuun mennessä 20 aloitettua käsityötä, joiden pitää valmistua juhannukseksi.

Leikkauksen jälkeen kesä ja syksy meni toipuessa, joten on todella piristävää taas tuntea itsensä eläväksi, vaikka se elämä olisi sitten sukan kutomista :D :D 

Jo pelkkä suunnitteleminen on kivaa:

Lankojen ja puikkojen tarkistus



Ok, sukkalankalaatikko on vajaa eli se tietää pakkoa (reps) ostaa lisää lankaa.  Eli tilaus Lankamaailmaan ja lisää Maijaa laatikkoon



Ups, puikkojen tarvetta ei näytä olevan, onpas niitä kertynyt...
Ajan myötä olen vaihtanut kaikki entiset puikkoni hiilikuitupuikkoihin,
ovat kyllä ihan mun juttu <3
Kevyet, luistavat, aivan ihanat.




Karvainen asuinkaverini näyttää hieman huolestuneelta.  Toivoen ilmeisesti että henkilökunta pysyy sentään ruodussa ettei palvelun taso laske.
No tuon passauttajan kanssa ei oo pelkoa :D

Mitä tästä eteenpäin?  Suunnitelmia, suunnitelmia.  Lisää sukkalankaa. Patterit vaakaan. Paljon suklaata.  Kahvia varastoon niin ettei se vaan pääse loppumaan kesken maratonin.

Tästä tulee kuulkaas vielä hauskaa!

-Bemu

6 kommenttia:

  1. Ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa!
    Tätyyän sitä varustukset tarkastaa ;o)
    kukapa sitä soitellen sotaan lähtee.
    Pilkkumissa ei sitten olkaan mikään ihan tavallinen soppa tarjolla.
    Iloisia aikoja!

    VastaaPoista
  2. Ainakin vielä tämä soppa herättää kauan kadoksissa olleen innostuksen. Ja tähänhän lähdetään pilke silmäkulmassa, ei mitään stressiä vaan tyyliin "teen sen minkä pystyn ja jaksan". Mukava on taas nähdä sinuakin <3

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että olet palanut tänne blogkailemaan olen kaivan sua kovasti,nyt vaan puikot heilumaan kyllä sukkiakin tarvitaan.

    VastaaPoista
  4. Miekin lähin tuohon mukaan. saas nähä miten mun käy. Sähän olet hyvin jo valmistautunut. Mulla kahteen juttuu vasta langat valmiina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minähän käytän kaikki mahdolliset tilaisuudet hamstrata lankaa :D :D Onneksi se ei mene pilalle niin on hyvä hamstrattava... Itse asiassa on niin kauan kun olen viimeksi sukkia kutonut että mulla ei ollut sukkalankaa varastossa

      Poista